Scouting Geysendorffer

Scouting Geysendorffer brengt deel jeugd uit Westvoorne weer in beweging!

Ook scouting Geysendorffer zal haar activiteiten voor de jongste speltak (De Welpen) daarom vanaf zaterdag 2 mei weer voorzichtig op te gaan starten. Scouting biedt leuke, uitdagende en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen, dit alles lekker in de buitenlucht  Zoals tot voor de coronapandemie ook al gebruikelijk was, zal dit programma ook nu op de zaterdagmiddagen tussen 13.45 en 16.00 uur georganiseerd worden voor kinderen van 6 t/m 11 jaar. Ook nu zal dit plaatsvinden op onze prachtig gelegen locatie midden in de duinen aan het uiteinde van het Grenspad in Oostvoorne.

Aansluitend bij de oproep van onze minister- president (en gemeente Westvoorne) biedt Scouting Geysendorffer ook (voor een beperkt aantal) niet-leden uit Westvoorne aan om vrijblijvend gezellig mee te doen om zo na al het thuiszitten weer lekker buiten te kunnen spelen en sporten.

Aanmelden (voor niet-leden) vooraf is wel noodzakelijk, dit kan via info@scoutingwestvoorne.nl.

Na aanmelding ontvangt u vervolgens de verdere informatie over de invulling en de voorzorgsmaatregelen die wij zullen treffen om het programma mogelijk te maken volgens de richtlijnen van het RIVM.

Meer informatie over de scoutinggroep vind u ook op www.scoutingwestvoorne.nl

Scouting 6 t/m 11 jaar

Datum Tijd Locatie