Vakleerkracht (tijdelijk) - met spoed!

Per 20 januari 2020 is stichting PUSH vanwege zwangerschapsverlof tijdelijk op zoek naar: een vakleerkracht gym (7 uur per week)

Wat ga je doen?

Als vakleerkracht geef je gymlessen aan de groepen 3 t/m 8 van de 3 basisscholen. Je bereidt je lessen goed voor, voert deze zelfstandig uit en evalueert de opzet. Je zorgt hierbij voor een doorlopende leerlijn ten aanzien van sport en beweging. Tijdens de les help en stimuleer je de kinderen bij het uitvoeren van oefeningen. En bovenal maak je kinderen enthousiast voor sport en bewegen in de breedste zin van het woord!

Waar ben je goed in?
Jij bent goed in staat om je werk zelf te plannen en af te stemmen met de scholen en je team. Je weet goed hoe je kinderen kunt uitdagen en typeert jezelf als een echte aanpakker met een talent voor organiseren. Je kunt snel schakelen met diverse doelgroepen (kinderen, leerkrachten/beroepskrachten en ouders) waarmee je te maken krijgt en weet probleemsituaties doortastend op te lossen. Je kunt naast uitstekend zelfstandig werken ook in teamverband functioneren.

Het profiel
Wij zoeken kandidaten die voldoen aan de volgende criteria:
Je bent in het bezit van een ALO-diploma of een PABO diploma met een gymbevoegdheid.
- (Ruime) ervaring als vakleerkracht gym,
- Verklaring Omtrent Gedrag,
- Geldig EHBO diploma.

Wij bieden
Naast leuke collega’s, leerlingen en een zeer afwisselende baan met ruimte voor creativiteit en zelfstandigheid, bieden wij een marktconform salaris conform de CAO Sociaal Werk (schaal 8). De aanstelling is tijdelijk (zwangerschapsverlof).

Enthousiast geworden?
Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren! Je motivatiebrief en curriculum vitae kun je sturen naar Jeffrey Emor, manager bij Stichting PUSH via j.emor@stichting-push.nl
Meer inhoudelijke informatie over de functie kun je ook bij hem inwinnen. Hij is op werkdagen dinsdag t/m vrijdag telefonisch te bereiken via telefoonnummer 0181-316 688.

Wij zien je sollicitatie graag vóór maandag 17 december 2019 tegemoet!

j.emor@stichting-push.nl