Beweeg op jouw manier

Evenement voor jonge ouders

Donderdag 31 oktober a.s.

10.00 - 12.00 uur
Eendr8, te Hellevoetsluis

Een event voor (jonge) ouders om (weer) in beweging te komen, op jouw manier. Samen met je partner, vriend(in), met je kind of gewoon even alleen.

Vanuit het Sport- en Beweegakkoord en stichting PUSH brengen wij mensen op diverse manieren in beweging. Speciaal voor de specifieke doelgroep 'non movers 30+' (want dat zijn er nogal wat) organiseren wij in samenwerking met gedragsbureau Duwtje een evenement.
Voor meer info, kijk op: www.sportiefvoorneaanzee.nl/beweegopjouwmanier

Draai aan het rad en kom in beweging!
Om 10.00 uur is de opening, daarna is het mogelijk om aan het rad te draaien, kaartjes te pakken en/of meteen in beweging te komen. Er zijn verschillende activiteiten, dus laat je verrassen! Op hetzelfde tijdstip zijn er ook diverse activiteiten georganiseerd voor kinderen (8 t/m 12 jaar). Dus de oppas is ook geregeld. ;-)

Beweeg op jouw manier

Prijs: GRATIS