Emily Wendt - Team Jeugd

Wat leuk dat je rondkijkt op onze website en dat je op mijn pagina terecht bent gekomen, zodat ik mij even aan jou kan voorstellen.

Mijn naam is Emily Wendt, 30 jaar en sinds september 2022 werkzaam bij stichting PUSH als jongerenwerker bij Team Jeugd. Ik ben werkzaam in de kern Hellevoetsluis en hier zul je mij dus ook steeds vaker rond zien lopen, bijvoorbeeld wanneer ik mijn ambulante rondes loop door de wijken, tijdens mijn schoolwerkdag op Penta College Jacob van Liesveldt of bij onze activiteiten in de buurtcentra of op een andere gezellige samenkomplek.

Heb jij leuke ideeën voor activiteiten, mis je iets of heb je een luisterend oor nodig? Bel of mail mij gerust, mijn gegevens vind je hieronder.

e.wendt@stichting-push.nl