Mountainbike

Ontdek de adrenaline van het mountainbiken op de Brunotti Beachclub! ๐Ÿšต‍โ™‚๏ธ Op vrijdag 3 mei, tussen 13:00 en 14:30 uur, nodigen we alle jonge avonturiers van 8 tot 12 jaar uit om deel te nemen aan onze spannende mountainbike-ervaring!

Trek je helm aan, span je spieren en maak je klaar om de paden te veroveren. Onze ervaren instructeurs zullen de kinderen begeleiden bij het verkennen van de ruige terreinen en het verbeteren van hun fietsvaardigheden. Van kronkelende paden tot uitdagende heuvels, er wacht een wereld vol avontuur op hen!

Het wordt een middag vol plezier, actie en nieuwe vriendschappen, allemaal in het prachtige kustlandschap van de Brunotti Beachclub. Dus waar wacht je nog op? Spring op je fiets en doe mee aan het mountainbike-avontuur van je leven!

๐Ÿ“… Datum: vrijdag 3 mei
๐Ÿ•’ Tijd: 13:00 - 14:30 uur
๐Ÿ“ Locatie: Brunotti Beachclub
๐Ÿšด‍โ™‚๏ธ Leeftijd: 8 tot 12 jaar

Mis deze kans niet om de bergen te bedwingen en herinneringen te creëren die een leven lang meegaan! Meld je vandaag nog aan voor een onvergetelijke mountainbike-ervaring! ๐Ÿž๏ธ๐Ÿšต‍โ™€๏ธ

Mountainbiken

Prijs: โ‚ฌ 12,50 (incl. 21% BTW)
Leeftijd: 8 t/m 12 jaar
Vol
Datum Tijd Locatie
03-05-2024 13:00 tot 14:30 uur Brunotti Beachclub
Noordoever, Oostvoornse meer 3
3233 NC Oostvoorne

Stichting PUSH

Mark van der Haven

Inschrijven

Het maximum aantal inschrijvingen voor dit evenement is bereikt. Er zijn geen nieuwe inschrijvingen meer mogelijk.