Piratenjacht

Ahoy, matrozen en piratenjongens en -meisjes! 🏴‍☠️ Anker lichten en zeilen hijsen, want er staat een avontuur op het punt te beginnen op de Brunotti Beachclub! βš“οΈ

Op woensdag 1 mei tussen 13:00 en 14:30 uur, verwelkomen we alle dappere zeerovers van 4 tot 8 jaar aan boord van onze piratenjacht! 🌊 Het wordt een onvergetelijke middag vol piratenpret, spannende spellen en mysterieuze schattenjachten op het zandstrand.

Duik in een wereld van verborgen schatten, woeste zeeslagen en ondeugende zeemansliederen. Onze ervaren bemanning staat klaar om de jonge piraten te leiden op een episch avontuur over de golven van de zee.

Dus trek je ooglapje recht, hijs de vlag en meld je aan voor het piratenfeest van het jaar op de Brunotti Beachclub! Reserveer snel je plekje voordat de zeeën te vol raken!

πŸ“… Datum: woensdag 1 mei
πŸ•’ Tijd: 13:00 - 14:30 uur
πŸ“ Locatie: Brunotti Beachclub
πŸ‘¨‍✈️ Leeftijd: 4 tot 8 jaar

Klaar om de schat te veroveren? Ahoy, mateys! 🌊🏴‍☠️

Piratenjacht

Prijs: € 3,00
Leeftijd: 4 tot 8 jaar
Vol
Datum Tijd Locatie
01-05-2024 13:00 tot 14:30 uur Brunotti Beachclub
Noordoever, Oostvoornse meer 3
3233 NC Oostvoorne

Stichting PUSH

Mark van der Haven

Inschrijven

Het maximum aantal inschrijvingen voor dit evenement is bereikt. Er zijn geen nieuwe inschrijvingen meer mogelijk.