Uitleenservice

Inleiding

De Uitleenservice PUSH is een service vanuit Wijkbeheer voor bewoners van Voorne aan Zee. Het doel van Wijkbeheer is om de sociale samenhang tussen bewoners te versterken. Alle uitleenspullen, zoals tenten, banken, verlichting en muziekinstallaties kunnen kosteloos geleend worden. Het is alleen bedoeld voor bewoners(groepen). Dankzij de Uitleenservice kunnen activiteiten makkelijker en goedkoper worden georganiseerd.
De Uitleenservice is een vrijwilligersproject en wordt aangestuurd en begeleid door PUSH.

Aanbod

Werkwijze en spelregels
U kunt via het inschrijfformulier (winkelmandje) een aanvraag doen voor materialen. onderaan dit formulier kunt u klikken op de afbeelding voor een lijst met materialen

De spelregels zijn:

- Uitleen van materialen is alleen bestemd voor bewoners(groepen) en mogen niet voor privé of commerciele activiteiten gebruikt worden.
- Men zorgt voor eigen vervoer en vrijwilligers die helpen bij het inladen en terugbrengen.
- We maken een afspraak wanneer de spullen opgehaald en teruggebracht worden.
- Ga goed met de materialen om, volg bijgeleverde instructies.
- Bij schade direct telefonisch opnemen met de Uitleenservice.
- Voor het lenen van springkussens wordt een borg ven €25,- gevraagd.
Indien het springkussen niet volgens instructie is opgevouwen, wordt de borg ingehouden.
De veiligheidsmaatregelen voor springkussen; valmatten, haringen en toezicht moeten              nagevolgd worden, deze instructie word meegegeven met de gebruiker.
- Een uitleenovereenkomst wordt opgesteld en ondertekent.
- Bij schade is de lener aansprakelijk.

Heeft u echter een vraag, dan kunt u contact opnemen via het emailadres uitleenservice@stichting-push.nl U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie.

LET OP!!
Voor iedere activiteit die georganiseerd wordt, moet een melding gedaan worden of een evenementen vergunning aanvraagd worden bij de gemeente Voorne aan Zee.
Deze link gaat de vergunningspagina van de gemeente  Vergunningen | Voorne aan Zee

Hulp nodig bij de aanvraag? De wijkwerker van PUSH, Paul Deur kunt u daarbij helpen.
Contactgegevens p.deur@stichting-push.nl 06-4484 5075

Uitleen