Jeffrey Emor - Sportteam en Team Jeugd

Mijn naam is Jeffrey Emor, en ik vervul de rol van manager bij Stichting PUSH. In deze functie draag ik onder andere de verantwoordelijkheid voor het leiden en coachen van medewerkers, het voorbereiden en implementeren van tactisch en strategisch beleid, het coördineren van interne bedrijfsprocessen, het behalen van financiële doelen en het onderhouden van contacten.

Het Sportteam bestaat uit gepassioneerde en gedreven Combinatiefunctionarissen, Buurtsportcoaches, Vakleerkrachten gym, JOGG- en Preventieregisseurs, projectmedewerkers, en het Team Jeugd bestaat uit Jongerenwerkers. Beide teams werken samen met stagiaires en vrijwilligers.

Het geeft mij enorm veel voldoening om met mensen samen te werken en gezamenlijk tot mooie resultaten te komen. Om uiteindelijk tot een samenleving te komen waarin iedereen gelijke kansen heeft en zich volledig kan ontplooien. Hieruit haal ik mijn energie!

In mijn vrije tijd ben ik graag actief bezig met sport en beweging, bij voorkeur in teamverband of samen met een aantal vrienden. Ik beoefen bootcamp, speel regelmatig een potje voetbal en loop af en toe een rondje. Het bewegen zelf levert mij veel voldoening op.

Als je vragen, opmerkingen of ideeën hebt, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen!

j.emor@stichting-push.nl