Natascha Dijkstra - Buurtsportcoach Gezonde Leefstijl

Mijn naam is Natascha Dijkstra en ik ben sinds 2021 werkzaam voor stichting PUSH. Binnen deze organisatie vervul ik de functie van Buurtsportcoach gezonde leefstijl. Vanuit JOGG (Gezonde Jeugd, Gezonde Toekomst) zet ik mij in om op verschillende vlakken de gezondheid van de jeugd op Voorne aan zee te bevorderen. Wij werken hierbij vanuit 4 thema’s: Water Drinken, Gezond eten, Genoeg Slapen en Bewegen.

In de gemeente Voorne aan Zee ben ik verantwoordelijk voor de sportverenigingen, VO Scholen, media en vrije tijd. Bij vrije tijd kunt u denken aan de omgeving tijdens uitjes en vakanties.

Mijn streven is dat de jeugd op Voorne aan Zee opgroeit in een omgeving die uitdaagt om te bewegen en uitnodigt om een gezondere keuze te maken. Samen kunnen we dit bereiken! Er zijn voor organisaties ontzettend veel mogelijkheden om een steentje bij te dragen aan de gezonde leefomgeving van onze jeugd. Mocht u leuke ideeën of vragen hebben, aarzel niet om contact op te nemen!

n.dijkstra@stichting-push.nl